pinkandwhite

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Riktiga KÄNSLOR!!!!!!!

Av pinkandwhite - 13 juni 2012 10:12

Jag är så J***A förbanad!! Jag har fått tre asa dumma kommenterer! På att jag ska ta bort bloggen och att jag är asssss FUL! Ni/du fattar inte hur ledsen man kan bli, ni/du vill tydligen att vi ska behandla dig så!! Men de tror jag inte att du vill!!!!!!!!!! Så lägg bara av jag är så besviken och så ledsen så ni fattar inte!! Om ni vill att jag ska ta bort bloggen så VARFÖR??  Sluta läs den pm den är så J***A dålig!! Om jag fick reda på vem de är som har skrivit de här så vet inte ni/du hur ledsen jag skulle vara! Och om jag rider dåligt är ful som F.A.N och att jag ska ta bort bloggen...........!!!!!!! Så snälla sluta läs den om jag bara får dumma kommentarer! Statestiken är inte viktig! De är att jag mår bra och jag har ett bra liv..... nu tycker ni säkert att jag är självisk men ibland så ska alla människor vara de! Jag kommer att ta bort statestiken så att inte ni ser, men jag vet att de är vissa personer som tycker att de är dåligt att ta bort den men jag bryr mig inte om de!! För de är min blogg inte någon annans! Jag kan fixa lösenord till bloggen så bara min mamma och jag kan läsa den om ni vill.. Men vill ni de?? (kommentera) Jag tror i.a.f inte de!!

Så här vill inte jag ha det i.a.f.

   

   Hoppas att ni har lärt er något!!

 
 
Maja Olsson

Maja Olsson

13 juni 2012 11:19

Gud vad taskigt!:( Starkast dig!:(<33

http://www.maja-olsson-01.bloggplatsen.se

pinkandwhite

13 juni 2012 21:18

Inte för att vara självisk men tycker lite synd om mig själv?

 
Ingen bild

Lisa

13 juni 2012 20:39

Nej gör inte det, men om du inte vil att folk som du inte känner dig ska läsa bloggen så då kan du göra en gäst lösenord

pinkandwhite

13 juni 2012 21:16

Vet inte men bra ide!

 
Feffe ♥

Feffe ♥

16 juni 2012 11:27

Hoppas att det blir bättre ♥ Jag tycker allafall att du är fin bra på att rida och mycket annat. ♥ Din blogg är jätte bra fortsätt bara skriva och om du får nån mer dum kommentar så strunta i den. Kram ♥ Feffe

http://www.fefferoni.bloggplatsen.se

pinkandwhite

17 juni 2012 19:03

Tack du är en riktigt bra vän!!

 
ida.n

ida.n

19 juni 2012 00:16

azzå de som gör det här gå fan inte på henne hon är min vänn och det är jag stolt över och om ni kastar skit på henne igen då kommer ni aldrig seja något dumt igen och om ni vill kasta skit på någon gör det på mig klaga på min blogg inte på hennes eller nån av mina vänner för de kanske redan känner sig sänkta så sluta bara!!!jag älskar dig pinkandwhite från ida.n!♥♥

http://doffe.bloggplatsen.se

pinkandwhite

19 juni 2012 09:27

Tack Ida men de ska inte göra något på någons blogg!

 
Ingen bild

mig

25 juni 2012 19:04

blir rörd av det du skriver, jag tror att den eller dom som skrivit dumma saker är avunsjuk på dig!!!!! Annars skriver man inte så inte ens till nån man inte känner. Så på dig och va STOLT över din blogg jag gillar den <3 <3 <3. Känner inte dig men du verkar stark det är därför och som sakt dom vill vara du tror jag. Hoppas du fortsätter skriva

pinkandwhite

8 juli 2012 16:23

Tack så himmla mycket!! Kolla min andra blogg och följ den på bloglovin. Den heter www.swochii.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pinkandwhite - 17 juni 2012 20:08

Varför lämnar alla mig utan för! När de är med mig så säger de att de gillar mig men sen på nätet så får man se allt möjlig dummt!!! Ibland så orkar jag inte mer!! ...

Av pinkandwhite - 12 juni 2012 10:45


Jaaa................!!!!!!!!! Igår så va jag ju och red va så J***A kul vi körde olika grenar i två lag! Min grupp är lite konstig på ridskolan för ingen vågar galuppera typ de är jag och en annan tjej! Jag fråga i fall vi fick galuppera de fick vi j...

Av pinkandwhite - 12 juni 2012 10:25


Ja som ni kanske ser har en ny Header är ganska nöjd själv med den   ...

Av pinkandwhite - 12 juni 2012 09:53

www.selma-abrahamsson.bloggplatsen.se Kolla och kommentera skriv frågor! ...

Av pinkandwhite - 12 juni 2012 09:46

Godmorgon alla sjusovare har ni sovit gott? De har jag i alla fall! Jag har ett resultat om jag ska ta bort bloggen eller inte!!!! Speningen stiger!!!! Jag ska inte ta bort den! Så är ni glada? (kommentera) ...

Ovido - Quiz & Flashcards